Arief Ernst Hühn

Organisational Unit

  • Academy for Digital Entertainment

Position

  • Researcher & Lecturer

Speciality

  • Communication Science
  • Human Computer Interaction

Projects

  • Location Based Services Evaluation & Ubiquitous Media

Publications

  • Hühn, A. E., Ketelaar, P. E., Khan, V. J., Nuijten, K., van Gisbergen, M. (2011). Ik lokaliseer, ik adverteer en ik boek effect? Een studie naar de perceived ad intrusiveness van location based advertising in een virtuele supermarkt. Special Issue van het Tijdschrift van de Communicatiewetenschap, 39(4), 22-42.
  • Hühn, A.E., Khan, V.J., Ketelaar, P., Nuijten, K., Gisbergen van, M. (2011). The Effect of Location on Perceived Intrusiveness of Mobile Ads. Proceedings Chi-Sparks 2011.
  • Hühn, A.E., Khan, V.J., Gisbergen van, M., Ketelaar, P., Nuijten, K. (2011). Mobile = Location = Effect. Proceedings ESOMAR 2011.
  • van Gisbergen, M., E, Huhn, A, E., Khan, J. & Ketelaar, P. E. (2011). Onderzoek Location Based Marketing. Mobile = location = effect. Tijdschrift voor Marketing, 12, 48-50.
  • Hühn, A.E., Khan, V.J., Nuijten, K., Ketelaar, P., van Gisbergen, M. (2011). Location-based adverteren door middel van PDA’s in een supermarktcontext. EtMaal2011, poster presentation.